Dar reclama la consolidarea clădirilor risc seismic, pe-aia ați văzut-o? Și ea, la televizor, ba ici, ba colo, peste tot.
Ei bine, aia ne costă 5.600.000 milioane lei. Adică un milion și un pic de euro și aia (pe lângă milionul de la spitale). Bani publici, pentru reclamă la faptul că instituția aproape își face treaba.
Băi băiete, peste un milion de euro pe reclamă la o primărie care, chipurile, e în pragul falimentului. Ei, asta înseamnă să fii vanitos!
Dar, hey, ia să vedem la ce facem publicitate de banii aceștia:
– în acest moment avem două instituții care se ocupă de consolidări: Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic și Compania Municipală Consolidări;
– Bugetele acestor două instituții de când există ele, adică de trei ani: 513.767.140 lei (aproximativ 109.000 milioane euro);
– Clădiri finalizate efectiv (dar pare că fără recepție): șase; 23 de clădiri în proces de consolidare; 179 puse în siguranță (conform unui status al duamnei, că na, informații asumate instituțional mai greu la PMB).
Pare că tema consolidărilor este foarte promovată de duamna, i se pare ei că acolo poate fi miezul viitorei ei campanii. Din nou, tehnic, nu este reclamă electorală. Dar dacă ea, la anul, va folosi această temă în campanie, o fi, domnule, corect, să zicem că am finanțat și noi, bucureștenii, un pic din campania ei? O fi sau n-o fi?, scrie ong-ista Irina Zamfi pe pagina sa de facebook.
Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale din București cheltuie și ea peste cinci milioane de lei, anual, pe reclama proiectelor sale, mai mult decât investește în medicamente, produse sanitare și dezinfectanți la un loc, potrivit rectificării bugetare postate pe site-ul PMB.