Prezent la conferinţa TOP HR Challenges, Christophe Dridi, Preşedinte Director General Dacia şi Director General Groupe Renault România a vorbit despre importanţa angajaţilor în obţinerea performanţelor grupului pe care îl conduce. Astfel, acesta a arătat că investiţiile uriaşe derulate în România au găsit un mediu prielnic în ceea ce priveşte calitatea resursei umane, acest lucru explicând şi de ce noile tehnologii sunt promovate de angajaţi şi implementate cu rapiditate.
“Groupe Renault Romania se îndreaptă fără ezitare spre industria 4.0. Ne oferim mijloacele necesare, facem investiţii în creşterea capacităţii de producţie, în proiecte noi şi echipamente de testare, dar şi pentru a creşte numărul de furnizori locali. Sunt investiţii cu impact important în comunitate şi societate. Sunt investiţii care vin de 20 de ani, de la privatizarea Dacia, care până în prezent au ajuns la 3 miliarde de euro. Ne oferim mijloacele necesare, dar, şi mai important, ne creăm contextul uman. Tehnologia şi digitalizarea dau rezultate doar dacă nivelul de competenţe este pe măsură sau chiar mai ridicat. Suntem ‘a learning company’. Din 2000 până în prezent am investit aproape 9 milioane de ore de formare pentru dezvoltarea competenţelor angajaţilor”, a explicat Christophe Dridi.
Directorul General al Groupe Renault România a atras şi atenţia că România are nevoie de o infrastructură corespunzătoare, care să permită şi să susţină creşterea economiei, cât şi de o atenţie sporită acordată protecţiei mediului.
„Eforturile şi activităţile pe care le desfăşurăm în intern pentru a fi un bun angajator sunt dublate de luările de poziţie şi de recomandările publice cu privire la contextul ţării. O ţară în care industria auto reprezintă 14% din PIB şi 26% din exporturi. Pentru mine este o bijuterie pentru economia României. În câteva cuvinte, vorbim despre mediul economic, care nu poate creşte în lipsa infrastructurii adecvate, mediul înconjurător care nu mai poate primi poluarea tuturor vehiculelor vechi importate, mediul în care, cu ajutorul dumneavoastră, al tutoror, vrem să ne păstrăm salariaţii în România. Pentru că România este o sursă de competenţă şi de talent”, a mai declarat Christophe Dridi.
În cadrul conferinţei a fost lansat şi anuarul “100 Cei mai buni Angajatori din Economie”, în care Groupe Renault România a ocupat prima poziţie.
Conferința TOP HR Challenges a fost organizată de Capital Media Production, cu sprijinul partenerilor: Alstom Transport, Adrem, Cemrom, Pink Post, Nuclearelectrica, The Iconic Estate, Tehno Art Solution, Catalyst și Links PR.