Stanleybet, compania unde se promovează în timp record

0

În urmă cu 15 ani deschidea o primă agenţie în România, la București. Acum, Stanleybet se poate lăuda cu nu mai puţin de 305 agenţii, în peste 70 de orașe ale ţării. Iar, în plus, are și o prezenţă solidă în mediul online, Stanleybet.ro fiind un site de pariuri deja cunoscut pe piaţa românească.

Toată această expansiune a fost posibilă datorită reputației câștigate de-a lungul timpului. Aici jocurile au fost făcute de profesionalismul angajaților, care au reușit să ofere servicii de top și, astfel, să câștige încrederea clienților. Pe de altă parte, „apropierea companiei de angajați“, așa cum sintetizează filosofia departamentului pe care îl conduce directorul de HR al Stanleybet, Costin Vasiloiu, s-a dovedit o strategie câștigătoare. „Întregul plan de acțiuni este orientat în direcția modelării culturii organizaționale de la «rol» sau «sarcină» la nivelul interacțiunilor umane, la «persoan㻓, detaliază Costin Vasiloiu.

Costin Vasiloiu, director de resurse umane Stanleybet

Media de vârstă a angajaților scăzută, de doar 27 de ani, arată de ce echipa Stanleybet este una dinamică și creativă. Bineînțeles, acest lucru vine și cu provocări, dar aduce și multe avantaje pe care departamentul de resurse umane le fructifică. „Stanleybet oferă perspectiva de start-up profesional – posibilitatea de evoluție profesională rapidă este un răspuns firesc la așteptările noilor generații. Avem exemple concrete ale unor colegi implicați care într-o perioadă scurtă au acumulat un bagaj de cunoștinte suficient pentru accederea pe poziții ierarhic superioare“, explică Costin Vasiloiu, care mai precizează că de ajutor sunt aici și numeroasele traininguri pe care compania le oferă.

Modul în care angajații performanți sunt recompensați, dar și condițiile și programul de lucru (de flexibilitatea acestuia se pot bucura toți angajații) sunt atuuri importante care îi permit companiei să aibă un grad bun de retenție. Introducerea unui sistem de bonusare clar și motivant, activități dedicate implicării angajaților în comunitatea internă a companiei (participarea la diverse activități, concursuri etc), comunicarea deschisă, în ambele sensuri, transparența totală și oferirea unui pachet de beneficii salariale competitiv au contribuit la creșterea retenției“, detaliază Costin Vasiloiu. Scoaterea departamentului de Resurse Umane din zona administrativă și implicarea lui în procesele operaționale prin implicarea activă în deciziile strategice ale companiei reprezintă una dintre măsurile care deja dau roade și oferă perspectiva unor proiecte interesante.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here