Campania „Cu o prăjitură se face primăvară”, derulată de compania Dr. Oetker, a ajuns la final. În acest an, s-au înregistrat peste 160.0000 de înscrieri, informează superprofit.ro
În cadrul campaniei s-au organizat degustări de produse, cooking show-uri și activări punctuale pentru toți cei care îndrăgesc gustările dulci. S-au pregătit rețete delicioase care au fost degustate si apreciate de sute de persoane.
Pe toată perioada campaniei, Dr. Oetker a oferit premii săptămânale în valoare de 1000 de lei fiecare, pentru reînnoirea garderobei de primăvară și premii lunare, trotinete electrice. Premiul cel mare, oferit la finalul campaniei, a fost un autoturism Volkswagen Beetle.
Marele premiu a fost câștigat de Gabriela Tiparu din comuna Scrioaștea, județul Teleorman, în vârstă de 44 de ani.
Premiul cel mare a fost acordat la finele lunii mai, la sediul Dr. Oetker din Curtea de Argeș, în prezența reprezentanților companiei.