Ana Maria Tanaka ia calea antreprenoriatului și lansează trei businessuri în același timp

0

După o perioadă de mulți ani în care am fost implicată și dedicată unor activități și proiecte de voluntariat, fiind captivată de organizarea de evenimente și implicată activ în crearea de concept, am considerat că este un moment oportun să iau calea antreprenoriatului și să pot răsplati comunitatea prin acțiunile și pasiunea mea”, a declarat Ana Maria Tanaka, owner al Future Activity.

Tânăra antreprenoare a lansat, duminica seara, trei businessuri pe care vrea să le consolideze ca branduri puternice în perioada următoare: AMT Design, Bouquet Fruits și Future Activity.

Creațiile sale din domeniul modei au fost prezentate la restaurantul Gargantua Dorobanți, din București, fiind primite cu aplauze de invitații prezenți. Moderatorul evenimentului a fost Virgil Ianțu.

Astfel, folosind mătasea, tiul și dantela, AMT Design a lansat creații unicat: rochii de seară, rochii de mireasă, ținute office/business. O parte dintre rochii se adresează clientelei premium pentru momentele speciale din viață, ținutele fiind accesorizate cu pietre Swarovski.

Citiți și: Antreprenoriat cu gust

Modelele care au prezentat colecția creată de Ana Maria Tanaka au adus pe podium și buchetele de fructe – cel de-al doilea brand al antreprenoarei, și anume Bouquet Fruits.

Acesta este cel mai delicios brand natural ce își propune să reinventeze clasicul îmbinând eleganța și rafinamentul florilor cu parfumul și gustul fructelor. Bouquet Fruits vine cu varianta de cadou creativ și nonconformist, dar poate deveni și un accesoriu deosebit la evenimentele importante.

Investiții de 45.000 de euro în fiecare brand

Investiția realizată în fiecare dintre brand-uri depășește 45.000 de euro. „Cifra magică pentru noi este 5, întrucât ne-am propus să ajungem cu fiecare brand la câte 5 angajați și să dublăm numărul de la an la an”, spune Ana Maria.

În primul an de activitate, Ana Maria Tanaka și-a propus să atingă o cifră de afaceri de 50.000 de euro cu brandul AMT Design, ceea ce reprezintă mai puțin de 1% din industrie. Un nivel similar al veniturilor este așteptat și pentru Bouquet Fruits, un business care se diferențiază prin unicitate. „Suntem primii de pe piața din București care îndrăznim să propunem aceste buchete atât pentru un cadou deosebit, cât și pentru a acesoriza ținuta într-un moment important din viață”, explică Ana Maria.

„Deși aparent este o coincidență conform regulilor feng shui-ului, așa s-au aliniat lucrurile încât să se întâmple lansarea oficială într-o zi specială (Duminica Floriilor – pentru creștinii ortodocși). Lansarea are loc astăzi și datorită faptului că acum am reușit să avem încheiate contractele cu furnizorii și partenerii”, mai spune Ana Maria Tanaka, owner Future Activity.

Future Activity a fost un gând ce s-a tranformat în vis și a devenit realitate. Pe lângă administrarea celor două brand-uri mai sus menționate, Future Activity oferă consultanță și implementare a conceptelor și tendințelor moderne în evenimente, fashion și nu numai.


Partenerii evenimentului au fost: Gargantua, The Beauty Corner by Cristina Nae, Mobile Movement, S Club, Capital Media Production, Banii.net, Presa in Blugi, Aqua Carpatica, Punțo Vino, Razvan Dumitrașcu și Valentina Mi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here