Renault vinde mașini online cu avans de 500 de euro

0
145

Reprezentanța Renault în România a anunțat astăzi debutul unei platforme de comerț online. Pentru rezervarea unui vehicul trebuie plătită o taxă de 500 de euro, iar modelele disponibile în prezent au prețuri promoționale.

Renault Commercial Roumanie, divizia comercială a grupului francez, a inaugurat o platformă de vânzări online care, teoretic,  oferă clienților opțiunea de a gestiona online tot procesul de achiziție a unei mașini. Platforma include modelele disponibile în stoc, la prețuri promoționale.

Conform oficialilor Renault, clienții pot consulta ofertele disponibile pe site cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică), astfel încât să poată face alegerea potrivită cu dorințele lor. Apoi își pot rezerva autoturismul disponibil în platformă, achitând o taxă de 500 de euro (TVA inclus). Plata se efectuează cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Taxa de rezervare se transformă în avans în momentul confirmării comenzii. Din momentul rezervării clienții au la dispoziție o perioadă de 15 zile pentru a finaliza achiziția în showroom-ul ales. În fiecare lună, clienții vor avea la dispoziție o nouă listă de vehicule aflate în promoție. Prin urmare, noul model de business nu se desfășoară exclusiv online, clienții fiind nevoiți să ajungă la un dealer pentru finalizarea comenzii.

În plus, este demn de observat că, în prezent, pe noua platformă nu există modele disponibile cu prețuri sub 10.000 de euro. În schimb, doritorii de mașini Renault beneficiază de discounturi interesante. Un Renault Megane Zen cu motorul Energy Tce 132, de exemplu, are pe site un preț de 17.060 de euro, cu peste 2.000 de euro mai mic decât prețul de listă cu TVA de 19.260 de euro. Iar un Megane Estate GT costă pe site 27.830 de euro față de 30.330 de euro, preț de catalog.

„În mod evident, noile tendințe digitale influențează și domeniul auto, iar așteptările clienților sunt în permanentă schimbare. Digitalizarea procesului de vânzare ne va permite să aflăm mai multe despre nevoile clienților și vom putea dezvolta oferte personalizate, mizând pe o experiență de achiziție intuitivă și rapidă”, declară Daniel Filip, directorul de marketing al Renault Commercial Roumanie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here