Dacă eşti absolvent al Facultăţii de Medicină şi ai ales Stomatologia ca domeniu de activitate, una dintre cele mai profitabile modalităţi în care îţi poţi exercita profesia de medic stomatolog, o poate reprezenta deschiderea propriului cabinet medical. Deşi pare un pas foarte important şi îndrăzneţ, nimic nu te va opri atât timp cât ţi-ai propus să atingi succesul şi performanţa, ca o încununare a anilor de studiu.
Locaţia, un factor decisiv
Pentru a putea profesa în regim propriu şi pentru a putea porni pe calea antreprenoriatului, pe lângă atestarea pregătirii tale în domeniul medical, va trebui să prezinţi autorităţilor şi locaţia unde va activa entitatea reprezentată de cabinetul tău stomatologic, respectiv punctul de desfăşurare a activităţii medicale. Pe lângă acest aspect strict formal, locaţia în care vei activa va trebui să îndeplinească anumite condiţii. În primul rând, vei alege o locaţie într-o zonă care prezintă potenţial în ceea ce priveşte fluxul de clienţi, raportându-te la palierul căruia vrei să te adresezi. Dacă abordezi stomatologia pentru copii, atunci îţi va fi favorabilă poziţionarea lângă unităţi de învăţământ, grădiniţe, cluburi sportive pentru cei mici. Dacă vizezi palierul adulţilor, atunci vei alege o locaţie poziţionată în arii uşor accesibile, precum cele de pe bulevardele centrale. Odată aleasă zona şi locaţia, vei amenaja spaţiul astfel încât să corespundă normelor în vigoare şi să vină în întâmpinarea specificului activităţii tale.
Aparatura de ultimă generaţie
Stomatologia este un domeniu foarte vast, în care se încadrează o serie de proceduri care au drept scop acoperirea tuturor ariilor legate de sănătatea şi întreţinerea cavităţii orale şi a sistemului maxilo-facial. De la profilaxie sau ortodonţie, până la implantologie, protetică sau endodonţie, toate sunt ramuri care fac parte din dinamica acestui domeniu, astfel că implică tratamente, proceduri şi echipamente specifice. Dentequip va veni în întâmpinarea ta cu o gamă amplă de modele de aparatură stomatologică de ultimă generaţie, realizată la cele mai înalte standarde de calitate şi siguranţă, astfel încât să susţină şi să îmbunătăţească aplicarea procedurilor stomatologice. Alegând să îţi dotezi cabinetul cu dispozitive medicale moderne, facilitezi aplicarea procedurilor şi tratamentelor, astfel încât pacienţii tăi să se bucure de cele mai bune rezultate.
Strategiile de marketing
Atunci când îţi deschizi un cabinet stomatologic, este necesar să îţi stabileşti o strategie de marketing, prin care oferta şi serviciile tale vor fi aduse la cunoştinţă publicului ţintă. Poţi alege să devii cunoscut prin anunţurile în presa scrisă sau reclama televizată, prin apariţia în mediul on-line, apelând la procedurile specifice care ţintesc publicul tău de interes, creându-ţi un site către care vor fi direcţionaţi potenţialii pacienţi. În dinamica publicităţii cabinetului tău stomatologic, îţi pot fi de un real ajutor chiar şi panourile publicitate poziţionate în punctele cheie ale localităţii.