Soft Galaxy este o companie multinațională cu capital 100% românesc, specializată în dezvoltarea de sisteme informatice inovative.
Cu o experiență de peste 10 ani și aproximativ 60 de specialiști IT, Soft Galaxy este compania din spatele proiectului 4PLAYVR.
„Realitatea virtuală (expresie provenită din engleză de la Virtual Reality sau VR) se referă la ambianțe artificiale create pe calculator care oferă o simulare a realității atât de reușită, încât utilizatorul poate căpăta impresia de prezență fizică aproape reală, atât în locuri existente, cât și în locuri imaginare”, a declara Ionuț Zainea, CEO-ul companiei Soft Galaxy.
Model de business ce dă posibilitatea de a deveni investitor
4playvr este o tehnologie de realitate virtuală, ce va schimbă total modul de interacțiune între persoane și va crea o experiență foarte aproape de realitate, aceștia aflându/se la distanță. Tehnologia a fost lansată în 2018 în cadrul summitului blockchain din Malta și a fost privită de investitori că una dintre revelațiile tehnologice ale summitului.
4playvr este un STO / security token offering, având la baza tehnologia Etherum, un model de business ce da posibilitatea de a deveni investitor în tehnologie prin achiziția de share uri \ tokeni. Tokenii sunt în număr limitat (60 mil. tokeni) criptati în Blockchain și vor fi folosiți că instrument de plata în platformele de live streaming, industrie ce în anul 2017 doar pe una din platforme a avut aproximativ 40 de milioane de vizitatori zilnic, și a generat venituri de 3 miliarde de dolari.
Proiectul 4playvr vine că o soluție firească în acest context de evoluție tehnologică, fiind primul serviciu din lume ce oferă suport tehnic de ultima generație și totodată oferă posibilitatea investitorilor de a deveni parte din proiect, explică reprezentanții Companiei.
„Proiectul 4playVR dorește să aducă utilizatorilor săi o experiență cât mai aproape de realitate în platformele de live streaming. Softul dezvoltat de noi alături de accesorii va crea un sentiment atât de profund încât utilizatorului îi va fi greu să distingă realul de virtual. Am accesat acest segment de piață, prin prisma faptului că la nivel mondial există o comunitate foarte mare de consumatori pentru acest gen de servicii și am simțit că ne putem poziționa că lideri, fiind prima companie ce dezvoltă un astfel de soft. Planurile noastre nu se vor opri aici, vom merge mai departe cu aplicabilitatea VR-ului și către alte domenii, pentru că această tehnologie poate fii adaptată aproape oricărui domeniu de activitate, de la cel sistemul educațional, real estate până la turism sau în industria automobilelor”, a explicat Ionuț Zainea, CEO-ul companiei.
Potrivit lui Zainea, cele mai multe ambianțe sau împrejurimi reprezentate cu metodele VR oferă de obicei o anumită experiență vizuală a unei realități obișnuite, afișată ori pe un ecran de calculator, ori prin afișare 3D. Unele simulări includ însă și informații suplimentare destinate celorlalte simțuri umane, cum ar fi sunete, forțe exercitate asupra corpului utilizatorului percepute prin simțul tactil.
„Unele tehnologii mai avansate oferă și feedback mecanic la anumite mișcări, în special în aplicații medicale precum și la jocurile computerizate, astfel încât „cufundarea” mentală în lumea VR devine aproape atotcuprinzătoare. Aplicațile oferă nu numai imagini ci și posibilitatea comunicării verbale, astfel ele pot crea chiar și o „teleprezență” sau și o „teleexistență” (desigur virtual)”, a mai explicat CEO-ul companiei.