Emoție și lux selectiv pentru pasionații de parfumerie

0

Maison Olfactif și Beautyceutic, noul concept de haute parfumerie și skincare inovativ, a deschis în această lună primul magazin în Băneasa Shopping City.

Cele două branduri aduc clienților o experiență olfactivă la superlativ și o linie premium de skincare de nivel cosmeceutic.

Producția acestora se desfășoară într-o fabrică ultra modernă, cu fluxuri inspirate din normele GMP Pharma, sub standarde de cea mai înaltă calitate ISO 9001 și ISO 22716.  

Maison Olfactif aduce emoții pasionaților de parfumerie

Maison Olfactif este un concept total nou și se poate încadra  în zona parfumeriei de lux pe piață din România, dar și pe piața mondială de haute parfumerie.

Casa de parfumuri a lansat 3 categorii de extracte de parfum cu totul aparte și buchete olfactive unice. Acestea se remarcă prin faptul sunt macerate timp de peste 6 luni în mediu cu temperatură și lumină monitorizate constant.

Cele 3 categorii au și denumiri sugestive:

  • „Les phéromonaux,
  • ,,Les émotionnels
  • și ,,Les suprêmes”.  

Fiecare categorie duce explorarea individuală olfactivă în zone diferite de trăiri ale celor ce iubesc parfumurile și care caută luxul selectiv în toate aspectele vieții lor.

Mai mult decât atât, fiecare parfum are un nume ce pare desprins dintr-un jurnal cinematografic și induce starea provocată de buchetul olfactiv.

Beautyceutic, inovația ultimă în skincare

Lansat încă de anul trecut în Marea Britanie și primit excepțional de consumatorii britanici, Beautyceutic este un brand inovator de skincare.

Acesta are la bază  un concept unic și anume conceptul de cosmeceutice.

Astfel, brandul pune consumatorul pe primul loc și îi oferălibertatea și ingeniozitatea de a-și “formula” propriile produse pentru îngrijirea pielii.

Este un brand ce se adresează pasionaților de Skin care, cunoscătorilor și celor care sunt în căutarea personalizării produselor în regim impecabil de calitate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here