Compania CFR Marfă a încheiat anul 2022 cu o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 34% faţă de anul 2021 şi o recuperare de 2,2% din cota de piaţă pierdută în anii anteriori în faţa competitorilor privaţi.
Conform datelor preliminate, CFR Marfă a cunoscut în anul 2022 o redresare a activităţii după perioada dificilă pe care a reprezentat-o pentru întreaga economie pandemia de coronavirus, astfel încât pierderile prognozate la începutul anului au fost mici cu 62%, iar rezultatul operaţional la sfârşitul anului se anunţă a fi unul pozitiv, a anunţat, oficial, compania.
Rezultatele indicate de execuţia bugetară au fost obţinute într-un mediu economic complicat, marcat de o inflaţie puternică (estimată la aproximativ 16%), costuri semnificativ mai mari la combustibili şi energie electrică, respectiv de o piaţă a forţei de muncă foarte dinamică, pe care CFR Marfă a reuşit să îşi menţină constant numărul de salariaţi.
De asemenea, proiectul BVC pe anul 2023 aflat pe circuitul de avizare este unul optimist, prognozând încheierea anului în curs pe profit.