Elis Pavaje mizează pe o creștere cu 10% a cifrei de afaceri în 2019

0

Liderul pieței de pavaje din România, compania Elis Pavaje, deținută de familia Goța, estimează o creștere semnificativă a cifrei de afaceri în anul curent, până la 200 milioane de lei, după ce anul trecut afacerile au crescut cu peste 11%.

Conducerea companiei se bazează pe această creștere având în vedere inaugurarea a unei noi fabrici, a celui mai mare showroom de pavele din țară, precum și pe lansarea unor noi proiecte ambițioase.

˝În contextul unui focus pe dezvoltarea produselor premium și a lucrărilor rezidențiale, intenționăm să oferim valoare adăugată clienților noștri mai ales prin intermediul stilurilor noastre integrate și a calității produselor pe care le oferim. Mulțumită consolidării poziției noastre în piață, anul trecut am reușit o creștere de 11% a cifrei de afaceri. Creșterea pe care o preconizăm pentru 2019 vine pe fondul investițiilor pe care le facem în fabrici, showroomuri și utilaje și nu în ultimul rând pe dezvoltarea și poziționarea brandului Elis ca o companie care oferă servicii complete, de încredere și calitate.˝ a declarat Emil Gota, director general Elis Pavaje.

Dezvoltarea pieței rezidențiale în România, precum și faptul că românii au înțeles că amenajarea grădinii și curții fac parte integrantă a design-ului unei case moderne, au dus la dezvoltarea pieței amenajărilor exterioare din țara noastră.

 Înființată în 1991, în Petrești, județul Alba, compania Elis a reușit să crească semnificativ cifra de afaceri, în special în ultimii 15 ani, de la 4,6 milioane de lei în 2001 la 179 milioane în 2018 și la o echipă de peste 385 de angajați la final de an.

Faptul că românii au înțeles plusul de valoare pe care o curte amenajată îl aduce unei locuințe se reflectă în ponderea de cca 28% pe care lucrările rezidențiale o dețin în toate lucrările contractate.

Compania a estimat așadar pentru 2019 o creștere accelerată a afacerilor, cu accent pe creșterea ponderii acestor lucrări rezidențiale și a produselor premium cu 30% în acest an. Pentru a încuraja acest segment, gama de produse pentru acest domeniu a fost extinsă în ultimii doi ani prin adăugarea a noi mixuri coloristice și elemente complementare, precum jardiniere, bănci de grădină sau focare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here