EXCLUSIV. Planurile lui Răzvan Cuc cu autostrada A8

0

În anul 2007, în vederea alegerii traseului optim, a fost realizat unui Studiu de Prefezabilitate, în valoare de 0,8 milioane de euro. Doi ani mai târziu, în 2009, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR) a dispus realizarea Studiului de Fezabilitate propriu-zis, pe trei tronsoane distincte: Târgu Mureș-Ditrău, Ditrău-Târgu Neamț și Târgu Neamț-Iași-Ungheni (la un cost total de 4 milioane de euro).

Comisia Europeană a acceptat în martie 2012 includerea în noua rețea trans-europeană centrală de transport TEN-T Core a traseului Timișoara-Sebeș-Turda-Târgu-Mureș-Iași-Ungheni.[

CNADNR a scos la licitație în iunie 2014 proiectul pentru revizuirea și actualizarea studiului de fezabilitate pentru cele trei sectoare ale autostrăzii Târgu Mureș-Iași.[

Camera Deputaților a adoptat pe 7 noiembrie 2018, cu 261 de voturi „pentru”, două „împotrivă” și cinci abțineri, proiectul de lege privind aprobarea realizării autostrăzii Iași-Târgu Mureș.

Piața Presei a consultat un document trimis în Parlament de Ministerul Transpoturilor. Documentul arată clar care este stadiul documentației autostrăzii A8 și cum ar urma să fie construită.

Vezi AICI documentul

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here