Sâmbătă, 13 aprilie, Orange a deschis în Botoşani smart shop-ul cu numărul 1.000 inaugurat la nivelul întregului grup Orange.
În martie 2015, România a devenit prima ţară în care Grupul Orange a lansat conceptul de smart shop, un magazin în care tehnologia şi digitalul creează un spațiu inovator care oferă clienţilor o experienţă de cumpărare inedită. De atunci, smart shop-urile Orange au devenit mai mult decât magazine moderne, transformându-se în spaţii în care clienţii pot interacţiona cu cele mai noi inovaţii şi pot descoperi avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viaţa de zi cu zi.
Proiecte ca cele din seria Tech a Break precum Smart Design Challenge, competiţie ce încurajează îmbinarea tehnologiei cu designul de produs, invită clienţii în smart shop-urile Orange să descopere cum tehnologia poate fi integrată în obiectele pe care le folosim zi de zi.
Totodată, smart shop-urile au devenit hub-uri ce încurajează educaţia digitală. Evenimentele „SuperCoders” (ateliere de iniţiere în programare pentru copii) sau „Părinți la Școală” (cursuri gratuite de tehnologie pentru părinți și bunici), organizate în smart shop-uri, sunt doar câteva exemple.
„Suntem bucuroşi să inaugurăm smart shop-ul cu numărul 1.000 din Grupul Orange. Ca şi acum patru ani, scopul şi viziunea din spatele conceptului de smart shop rămân aceleaşi – de a oferi clienţilor noştri o experienţă de cumpărare inegalabilă, ce pune preţ pe timpul pe care clienţii îl petrec în magazin şi îi aduce mai aproape de tot ceea ce înseamnă tehnologie şi mediul digital.” a declarat Adrian Pănuţă, Sales & Distribution Director, Orange România.